"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Friday, February 26, 2010

Keindahan di Kolej Ilmu PNB... :)



Huh.... Nyaman & Tenang sangat ketika diri ini berada di Kolej Ilmu PNB dimana disini ditempatkan adik-adik yang bijak pandai yang datangnya dari latar belakang keluarga yang kuarang berkemampuan... Semuanya hebat-hebat & mempunyai potensi untuk berjaya dengan cemerlangnya dalam akademik.. :)

Petang yang indah ini, terdetik diriku ini bersama sahabat-sahabat untuk datang menjenguk adik-adik sambil bermain & beriadah bersama diorang semua.. (^_^)

Alhamdulillah, rasa diri ini bertambah terharu apabila ramai adik-adik yang menghargai kedatangan kami semua... Bangga sangat.. Apa pon kami merasakan bahawa mereka terlalu bahagia kerana segala-galanya di tanggung & ditaja oleh PNB... (^_^)

Semoga adik-adik dari Kolej Ilmu PNB ini menjadikan segala yang diterima sebagai peransang untuk berjaya dalam hidup.... Good luck in your life... chaiyok3... (:

5 comments:

amin asyraf said...

saya suka kolej ilmu PNb,,,,kerana saya salah satu calon kolej ini,,,,walaupon amat brat untk saya lpaskn kwan2,,,nmun khandak kluarga harus dituruti untuk masa dpn diriku sndiri dan keluarga,,,,say ingin kluarga saya bhagia,,,,

E.R.B.Y. said...

sye ex-stdents kipnb...gah mlnjutkn diploma kt uitm..thanks 4 ur support..

Mohamed Izan said...

Boleh saya tahu bagaimana saya mahu ke Kolej ILMU PNB. Saya dari Kuala Lumpur.

Mohamed Izan said...

Boleh saya tahu bagaimana saya mahu ke KOLEJ ILMU PNB. Saya datang dari KL.

QuRaniC said...

salam..saye jugak beksa peljar pnb..saudar ni bekas pelajar pnb jugak ke?saudara batch brape?mungkin lebih senior dari saye...saye skang studie di uitm perlis.....semoga perhubungan antara senior junior masih kekal bersama walau di mana brada..alumnai pnb di hati,,:)