"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Monday, November 1, 2010

Kem Explorasi Rabbani ~ Sek Keb Taman Seroja ♥♥♥



Bergambar kenangan bersama adik-adik Kasih...


Alhamdulillah, Program Kem Explorasi Rabbanitelah pun berakhir dengan jayanya... Program ini telah disertai oleh adik-adik dari Sekolah Kebangsaan Taman Seroja. Adik-adik yang berumur 12 tahun iaitu darjah 6 yang telah menduduki UPSR... InsyaAllah, kalau tak silap, keputusan UPSR akan keluar pada 11 November 2010... AKu berdoa agar semua adik-adik yang telah menduduki UPSR akan berjaya memperolehi keputusan yang cemerlang... InsyaAllah... Amin... =)

Adik-adik Sayang yang kelihatan ceria & tak sabar nak balik... hehhee...

Pada 23 & 24 Oktober yang lepas, aku dan beberapa sahabatku telah dijemput oleh Pengurus Simple Touch Training & Consultancy untuk bersama-sama dalam mengendalikan Kem Explorasi Rabbani... Aku, Bro Muslim & Bro Zikri telah bersama-sama menjayakan kem itu selama 2 hari 1 malam bersama adik-adik yang comel-comel & bersemangat tinggi untuk mencari ilmu.... hehehe... =)


Bergambar kenangan bersama adik-adik Kasih diatas Bas =)


Alhamdulillah, pelbagai aktiviti telah pun dijalankan bersama adik-adik SKTS... antaranya ialah ceramah, latihan dalam kumpulan bersama para fasilitator, explorace, Qiammulail, Solat Fardhu berjemaah, Muhasabah diri dan macam-macam lagi.. Semua aktiviti-aktiviti yang dijalankan mempunyai input-input atau pengisian yang sangat penting dan bermakna untuk adik-adik SKTS menempuhi ujian dan dugaan hidup apabila berada di Sekolah menengah nanti... InsyaAllah... =)

Antara sahabat-sahabat yang turut sama menjayakan kem ini ialah Kak SYida (Manager STE), Kak Wani, Kak
Shafa, Kak Iqma, Kak Fatin, Abe Apiz, Abe Mohamad, Abg Shafiq, Abg Muslim & Abg Zik..... Alhamdulillah, kami semua dapat bekerjasama dengan baik dan ukhwah diantara kami semua semakin rapat walaupun baru pertama kali berjumpa dan berkenalan... =) Thankz to everybody coz sudi bagi tunjuk ajar pada kami bertiga... ♥♥♥



Apa pun, semoga adik-adik Kem Explorasi Rabbani (SekKeb Taman Seroja) akan menjadi seorang anak yang soleh dan solehah serta menjadi seorang pelajar yang cemerlang, gemilang dan terbilang... InsyaAllah.. semoga adik-adik sekalian akan berjaya mencapai cita-cita yang telah diimpikan.. Kami mendoakan yang terbaik untuk kalian semua... =)


Love you all so much... (^__^)
Tepuk-tepuk Sayang....... mmmmuuuaaaaahhhhh......!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Unknown said...

eh...tak ajak abg ke...takpelah...

Unknown said...

eh....tak ajak abg ke...xpelah..

Anonymous said...

A mutual friend mentioned I should appear take a take a look at your internet site. Glad I clicked around the link! I like how you seriously concentrate and get towards the bottom line but can you run by means of that last portion again? Just just a little?

--------------------------------------------
my website is
http://toclimb.org

Also welcome you!