"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Tuesday, April 28, 2009

Tamrin Jundi @ SAMT Tengku Ampuan Jamaah

Program yang berjalan selama 2 hari 1 malam ni, pada mulanya aku merasakan satu program yang amat berat. Entahla, maybe mind settingku kot yang membuatkan aku berasa berat dengan setiap modul yang di brief. Tetapi Alhamdulillah, dengan berkat usaha & semangat Kak Dila semasa brief, akhirnya aku mampu menjalankan amanah yang telah di berikan. Usaha untuk memahami tu sangat penting.... hehehhe......

Ucapan terima kasih banyak2 kepada Abg Kam kerana telah memberi banyak tunjuk ajar kepadaku dalam melaksanakan semua aktiviti di dalam program ini. Segala tunjuk ajar & nasihat yang di beri membuatkan aku bertambah semangat untuk menjayakan program ini. Di tambah pula dengan adik2 SAMTTAJ yang senang didampingi & mudah untuk bekerjasama dengan diorang.

Adik2 SAMTTAJ ni mempunyai ciri2 seorang pelajar yang baik & mudah menerima apa yang disampaikan. Malah mereka ni suka untuk mendengar sesuatu yang baru. Pantang di ajak bercerita, sampai habis nak di suruh bercerita....... hahahahah.......... Mereka ni happening, ceria & sentiasa fokus bila aku menyampaikan sesuatu kepada mereka... Maybe, diorang ni dari kalangan pelajar2 yang cemerlang kot.... ape pon, i love u all......

Hebat!!! Itu yang boleh aku katakan kepada adik2 SAMTTAJ dan sahabat2 fasi yang lain...

Hmm, ape pon, aku ingin meminta maaf kepada semua yang terlibat dalam program ini if aku ada melakukan kesilapan atau terkasar bahasa dalam menjayakan program 2 hari 1 malam ini... Sorry ya............

Kepada semua adik2 SAMTTAJ yang tersayang......... Ingatlah pesanan abg ni......... :- )

Jadilah seorang

ANAK yang GEMILANG
PELAJAR yang CEMERLANG
MUSLIM yang TERBILANG


Kumpulan SAMTTAJ GENIUS TEENS hebat & best



Barisan Fasilitator Tamrin Jundi @ SAMT Tengku Ampuan Jamaah



2 comments:

Anonymous said...

I want not approve on it. I over precise post. Particularly the designation attracted me to review the sound story.

Anonymous said...

Easily I assent to but I contemplate the brief should secure more info then it has.