"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Friday, September 18, 2009

Jemputan Berbuka Puasa......

Alhamdulillah, Ramadan kali ni rezeki aku murah sangat coz banyak dapat jemputan berbuka puasa.... hehehe... Antara jemputan yang aku & kawan2 yang lain terima ialah majlis berbuka puasa bersama adik-adik PPR Pantai Ria iaitu majlis berbuka bersama Datuk Hasbullah L. Isa (Penolong Setiausaha Agung Perkim).... Selain itu, aku ada juga bersama A.I ke majlis berbuka puasa jemputan In-Mind & Dee (Jangan Ketawa).................

Untuk majlis berbuka puasa jemputan In-Mind, Aku & A.I telah sama2 ke Glenmarie Inn, Shah Alam untuk memenuhi jemputan tersebut. Memang satu pengalaman yang xdapat aku lupakan kerana ini adalah satu pengalaman baru kerana dapat berbuka puasa bersama ngan orang-orang kenamaan.... huh.... cayalah... memang best...

Selain itu, A.I telah menjemput aku & sahabatku untuk sama-sama menemaninya berbuka puasa di Hotel Dorsett KL.... Fuh, memang hebat ar coz dapat berbuka puasa ngan DEE (Artis /Pelawak).... Makanan di sana memang dasyat sekali ar sehinggakan kami kekenyangan... hahahahhaa......

* Terima kasih kepada A.I kerana sudi membawa kami ke majlis2 berikut....

No comments: