"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Sunday, October 24, 2010

25 September 2010 ~ Birthday Girl Thaqifah Umairah.... (^__^)

Alhamdulillah, anak buah kesayanganku dah genap 1 tahun pada 25 September yang lepas..... Umairah kini semakin comel dan cerdik sehinggakan sering mencuit hati & perasaan ku.... Kini, Umairah adalah penghibur dalam keluarga ku... Telatahnya sangat menghiburkan kami.....

Pabila aku bersama Umairah, pasti dia akan menjadi rimas dan tensen kerana her uncle suka kiss & hug dia.... hahha... Aku suka kiss dia sehinggakan kadang-kadang pipi dia akan menjadi kemerah-merahan.... ahhha..... =p

Apa pun, aku doakan Umairah akan menjadi seorang anak yang solehah & muslimah yang sejati... InsyaAllah.... Aku terlalu sayangkan anak buah aku yang sangat comel & cute tu.... Love u so much Thaqifah Umairah.... =)





Selamat Hari Lahir, Thaqifah Umairah...
Semoga Panjang Umur & Dimurahi Rezeki....

May Allah Bless You My Sweetheart.....

No comments: