"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Sunday, October 24, 2010

Akan ku mula mengupdate blog kesayanganku ini... =)



Assalammualaikum..... huhu.... Sudah agak lama aku tidak meluahkan coretan di blog yang semakin usang ini... InsyaAllah... aku akan cuba akan update blog kesayangan ku ini...

Kepada pembaca-pembaca blog ini, saya memohon jutaan kemaafan kerana sudah agak lama blog ini terbiar dan tidak diupdatekan... Ini adalah kerana diriku sejak akhir-akhir ini tidak keruan.... ehhee...

InsyaAllah, selepas ini aku akan update segala perkembangan diriku dari masa ke semasa.... Aku akan cuba mencari & mencuri masa untuk mengupdate blog yang sudah agak lama tidak muncul-muncul dengan post terbaru.... huhuuh... =p



Diriku seperti ikan-ikan yang sibuk kesana-sini mencari sesuatu yang sangat bermakna dalam diriku....




No comments: