"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Thursday, February 24, 2011

Kem Jati Diri ~ SM Teknik Juasseh, Kuala Pilah

Program yang gempak dengan peserta yang hebat-hebat belaka....!!! Tahniah diucapkan kepada adik-adik peserta Kem Jati Diri, SM Teknik Juasseh yang telah berjaya menamatkan kem tersebut selama 3 hari 2 malam dengan pelbagai aktiviti yang sangat mencabar yang menguji fizikal dan mental mereka semua... Memang mengangumkan....!! (^__^)

Banyak jugak perkara yang aku pelajari daripada mereka semua... Secara tak langsung, aku tahu selok belok dan aktiviti para remaja sekarang apabila mereka semua berkumpul dan lepak bersama-sama... Walauapapun, mereka mempunyai minat yang tersendiri dan jugak budaya yang xlekang dek kawasan setempat mereka.... Mereka semua sangat funny, open minded, dan banyak perkara yang mereka share dengan diriku ini... Terbonam jugak la dibuatnyo... ahahhaa.... =)

















No comments: