"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Wednesday, February 2, 2011

CEO Company.... ♥ ♥ ♥


Hahahahaha....... Huhuhuhuhu...... Hihihihiiii........ (^___^)

Fuhhh..... Hensem dan smart sangat....!!!! Hahaha..... Alamak, perasan la plak aku ni.... Kuii3.... Gambar macam aku ni CEO sebuah company plak... Tapi company mana ek...? InsyaAllah, sama-samalha doakan agar diriku ini berjaya menjadi orang yang terbilang dikalangan rakyat Malaysia... Amin.... =)

Gambar ni nampak esklusif tapi sayang sangat sebab aku tak ukirkan senyuman... Nampak macam aku ni garang & sombong kan... ehehe... Btw, aku ni peramah, baik hati, suka senyum kat orang dan macam-macam lagi ar.... hehehhe.... =) (SS la pulak)

Doakanlah saya agar berjaya dalam apa jua bidang yang saya minati dan dipermudahkan... InsyaAllah.... Semoga saya berjaya mencapai cita-cita dan segala-galanya.... amin.... (@__@) ♥ ♥ ♥


No comments: