"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Wednesday, February 2, 2011

Limau Mandarin Lokam (^__^)

SEMANGAT TAHUN BARU CINA sudah bermula.....!!! Hehehehe.....


Hahaha.... My favourite fruit dah berlambak & dijual di merata-rata tempat... =) Fuhhh..... Hari tu gi Warta Bangi then belilah sekotak Limau Mandarin... Yang tinggal pon dah tak banyak... so, terus ambil n belilah... Syukur Alhamdulillah, semua buah limau yang ada dalam kotak tu semunya elok-elok belaka... ehhee... sukanya... :p

Nak tahu sesuatu tak...? hahaha.... Dasyat tuan-tuan.... =) Bangun je tidur, terus aku breakfast ngan buah limau.... Tengah hari pulak, lunch ngan buah limau jugak then sebelum nak tidur pun aku supper ngan buah limau.... ahahhaa... teruk betul kan aku ni... apa nak buat, my favourite fruit kot.... (#__#)

Dalam satu-satu masa, aku makan lebih daripada 5 biji... Huhuhu... memang mengadap buah limau tak ingat dunia arr... Tapi, syukur alhamdulillah sebab buat masa ni tak la aku mengadu sakit perut.... amin..

Huhuhu... tapi stok buah limau kat umah aku ni dah nak abis... wuawua.... Cadang nak gi beli lagi sebab tak puas lagi makan buah limau... hehe... Aku nak makan sampai aku rasa bosan & muak... Boleh ke sampai macam tu sekali.... ahahhaa.... peace.... :/

Kat Perlis, mama pun ada simpan jugak buah limau kat anak kesayangan dia ni, tapi apakan daya, anak kesayangannya tak dapat balik..... huhuhu... =( Apapon, ujung bulan 2 ni aku nak balik jugak... nak balik habiskan saki baki buah limau yang masih tertinggal.... ahhahaa... jangan marah ye abangku.... hehhee.. =)
(p/s: mama, apiz cadang nak balik ngan kim, adib & kak fida tapi tak tau ar diorang nak ikut ke tak... :p)


Wachaaaa.....!!!!
Happy Chinese New Year
kepada semua kawan-kawanku yang menyambutnya....
Nak ANGPOW.....!!!! hehehe.... (^__^)


1 comment:

addin said...

wah..nk ajak kak adib blik kg dy la..hehe