"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Thursday, February 3, 2011

Kenangan dizaman persekolahan... (*__*)



Fuhhh.... Tetiba teringat pulak kat zaman persekolahan yang dah hampir 5 tahun lebih aku tinggalkan.... Rindu kat kawan-kawan lama aku yang selalu bergelak ketawa, bersuka ria, bertepuk tampar, study bersama-sama dan macam-macam la... =)

Hampa semua memang best ar... Enjoy sangat-sangat ngan hampa semua... Lagi-lagi masa kita semua kat tingkatan 5 Amanah... Macam-macam suka dan duka kita harungi bersama... Semuanya masih segar dalam ingatan aku ni... Huhuhu... Cayalah... rindu hampa semua... Hope kita semua dapat berjumpa lagi dan masih rapat seperti dulu... InsyaAllah... =)

Antara kenangan yang sukar dilupakan ialah aksi xxxx kita berlima (Fudhail, Fadzli, Danial & Firdaus) kat rumah Danial... Semasa kita selalu lepak kat rumah Danial sebab nak study... Agak-agak hampa masih ada lagi ka video tu ha..? ahahha.... kui3.... =p





Semoga kita semua akan menjadi sahabat sejati dunia akhirat.. InsyaAllah... Walaupun jauh dimata, tapi hampa semua tetap akan ku kenang sampai bila-bila.... Kini, masing-masing semua bz kan... Ada yang kat oversea, ada yang dah nak kahwin... Bestnya... Nanti kalau kita jumpa, mesti ada yang dah ada anak kan... ahahaha... dasyat tu.. =)
Semoga kita semua berjaya dalam bidang masing-masing.... Amin...


Aku minta maaf pada semua if aku ada wat salah atau silap sewaktu perkenalan kita di bangku persekolahan.. Segala kenangan kita bersama itu telah mematangkan diriku ini... Thankz to all my frenz.... (^__^)



No comments: