"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Wednesday, December 15, 2010

Bintang Klasik Nasional 2010


Pada 6 Nov yang lepas, adikku Fitri Hakim telah berjaya memasuki Pertandingan Bintang Klasik Nasional 2010 peringkat separuh akhir yang telah diadakan di Kompleks Penyiaran Negeri Sembilan... Alhamdulillah, dalam seramai 12 0rang peserta lelaki, Fitri Hakim telah disenaraikan sebagai salah seorang peserta yang layak ke peringkat akhir.... Tahniah & syabas diucapkan.....

Pada malam itu, Fitri Hakim telah menyanyikan lagu Gelap Gelita... Fuhh... Memang suaranya sangat gemersik dan memukau semua penonton yang ada dalam auditorium tersebut.... ehhehe... (^__^)


Setinggi-tinggi perhargaan diucapkan juga kepada sahabat-sahabatku yang sudi memberi sokongan kepada Fitri Hakim dalam pertandingan tersebut... thankz a lot.... =)

Fitri Hakim mendendangkan lagu Gelap Gelita



Saat diumumkan sebagai salah seorang daripada 6 peserta yang layak ke peringkat separuh akhir....


No comments: