"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Saturday, December 18, 2010

Kenduri Kahwin Anak Tuan Haji Khairom


Disaat menjamu juadah yang sangat enak di majlis kenduri tersebut... (^__^)
Kami dihidangkan juadah yang sangat enak sehinggakan perut tidak dapat menerima lagi makanan yang dihidangkan... ahhaa... dasyat tu... Rezeki daripada Allah swt... Antara hidangan yang disediakan ialah ayam golek, dalca, puding jagung & tempeyek... Fuhh... sedap sangat-sangat.... Layanan yang disediakan mengalahkan kami ni tetamu VVIP... Terharu sangat-sangat... =)



Sambil menjamu selera yang disediakan oleh pihak kenduri, kami disajikan dengan persembahan silat oleh adik-adik PPR Pantai Ria.... Sangat hebat & cekap... Setiap pergerakan yang ditunjukkan membuat kami terhibur... Terima kasih yang tidak terhingga kepada adik-adik PPR Pantai Ria... Tidak lupa juga kepada akak-akak & makcik-makcik & pakcik-pakcik PPR Pantai Ria diatas layanan yang sangat mesra & sangat terbaik buat kami....


Bersama adik-adik PPR Pantai Ria yang sangat ceria & mesra dalam melayan kami semasa berada di majlis tersebut... thankz a lot adik-adik sekalian... =)

Terima kasih diucapkan kepada Tuan Haji Khairom kerana sudi menjemput kami semua ke Majlis kenduri perkahwinan tersebut.... =)


No comments: