"Bacalah dengan nama TuhanMu yang menjadikan sekalian makhluk. Tuhan yang menjadikan manusia dari segumpal darah. Bacalah dengan nama Tuhan-Mu yang maha pemurah. Tuhan yang mengajar manusia menulis dengan kalam. Tuhan yang mengajar manusia apa yang manusia tidak mengetahuinya..."
( Surah al-Alaq, ayat 1-5 )

Friday, December 24, 2010

My Becoming Birthday.. (^__^)

AM I GETTING OLD...?????

Oh my god...!!! Oh no....!!!! I'm still young keyh... Btw, i'm still virgin... ahhaha.... =)


Huhuhu... Excuse me, bukan semakin tua la, cuma umur je yang semakin meningkat.... hehhee.... Apa azam aku tahun ini ek..? Hmm... Nak jadi lebih baik dari tahun-tahun sebelum ini dan nak tingkatkan keimanan & ketaqwaan kepada Allah swt... Aku juga berharap aku dapat menjadi anak yang soleh yang terbaik untuk kesejahteraan mama & abah kesayangaku.... Love them so much.... =)

Pada 31 Disember 2010 ni, genapla umur aku 22 tahun... Fuhh.... Dah mencapai angka yang besar tu... Alamak... Semakin risau la dibuatnya.... Bila la nak capai impian hidupku ni....?? Bila la kahwin ni...? Hahhaha....

Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau rahmatilah & berkatilah hidupku ini agar sentiasa mendapatkan Hidayah & Makrifah daripadaMU... Amin.... =)


InsyaAllah, pada 1 Januari 2010 ini, aku akan mengadakan sedikit jamuan dan doa selamat untuk meraikan Birthday aku yang ke 22 tahun.. Hadiah yang paling bermakna buat diriku ialah, apabila dapat meraikannya bersama-sama keluarga tercinta & kawan-kawan yang tersayang.... ehhehe... =)
Tak sabar untuk menantikan saat-saat kegembiraan pada malam tersebut... hmmm... Semoga semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah....


HAPPY BECOMING BIRTHDAY, ABDUL HAFIZ ALBAR



No comments: